15. 9. 2021

Na ženy (Letavy 2021, Výpredaj nápadov)

povedal by som to takto, vážení,
varení pečení dusení smažení,
spávam na zemi a sedím rozpažený,
hlavne vtedy, keďsa ma pýtajú na ženy:

suseda Magda ma dcérku Vierku
sledujem ju večer cez kľúčovú dierku
jak si píše denník v čipkovanom tielku,
nehaj ja to pozerám, neprepínaj mi tú telku, 

spávam na zemi a sedím rozpažený,
vtedy, keď sa tvárim že nemám chuť na ženy:

keď ty si venuša, tak ja som mars,
nepozeraj na mňa keď píšem bars,
čašníčka sa pýta, dobrý deň, čo si dáš?
tak odložím menučko a hovorím: vás.

spávam na zemi a sedím rozpažený,
hlavne vtedy, keď dávajú upútavku na ženy:

princezná na hrášku, robím jej donášku,
mám nervy na vlásku, keď dáva mi otázku,
čo tu chceš? toto je internát.
bleskovo rozmýšlam: dala si inzerát.
zle si si prečítal, ako máš vyzerať.
kedysi si princezny nemohli vyberať.
samozrejme že, som sa ocitol pri dverách.

spávam na zemi a sedím rozpažený,
hlavne vtedy, keď si spomínam na ženy:

volá sa Dáša a jej smiech je liek,
malá lesná víla, má posteľ z vetvičiek,
čo sa týka mňa, tak 5 z 5 hviezdičiek,
ale jediné čo prečítala bolo Zem a vek.

spávam na zemi a sedím rozpažený,
hlavne vtedy, keď hladám ďalšie rýmy na ženy:

volá sa Soňa, robí velkú manažérku,
každý deň jej nosím jeden bambus na dobierku,
hovorím jej počkaj, máš niečo na bolerku,
odchádzam aj z bambusom a na ksichte mám kérku.

spávam na zemi a sedím rozpažený,
hlavne vtedy, keď si čítam komentáre na ženy:

videl som ju sekundu, bo bola strašná párty,
päty, lýtka, stehná, kolená a nárty,
vyštartoval by som, keby mi išli štarty,
ale ja som stará škola, štýlom salám párky,
tak sa iba kukám a stojím pri stene,
(niektoré majú rady prstene,
niektoré zas prstenie,
a niektoré proste nie)

spávam na zemi a sedím rozpažený,
hlavne vtedy, keď sa ma pýtajú na ženy:
a sprchujem sa len, keď som strašne spotený,
odvtedy, čo ma chceli zamurovať do steny,
takí velkí rytieri, čo hovoria NI!

varený pečený dusený smažený,
vážení, radšej sa ma nepýtajte na ženy.